5 مهر 1391
شماره خبر: 12214

پیگیری  تامین آب شرب بهداشتی در علی آباد گونه محمدشهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیگیری  تامین آب شرب بهداشتی در علی آباد گونه محمدشهر

سپیدار آنلاین: دهیار روستای علی آبادگونه محمدشهر گفت: با توجه به اینکه در علی آبادگونه مدت 40 سال است آب شربی مناسب و بهداشتی وجود ندارد، یکی از اولویتها و برنامه های اصلی این دهیاری تامین آب شرب مناسب در این روستا است.
داریوش وکیلی افزود: روستای علی آبادگونه که در جوار شهر محمدشهر قرار گرفته است. این روستا از روستاهایی است که مدت تشکیل دهیاری در آن از 18 ماه فراتر نرفته است اما با وجود این عمرکوتاه دهیاری توانسته است اقدامات و گام های مثبت و ارزشمندی را در جهت اعتلای عمران و آبادانی روستای علی آباد گونه بردارد. به گفته وکیلی با توجه به اینکه در علی آبادگونه مدت 40 سال است آب شرب مناسب و بهداشتی وجود ندارد، یکی از اولویتها و برنامه های اصلی این دهیاری تامین آب شرب مناسب در این روستا است. دهیار علی آبادگونه درهمین رابطه گفت: با توجه به اهمیت مسئله تامین آب شرب در منطقه پیگیری ها برای انجام این مهم دررئوس برنامه ها و اولویت های کار این دهیاری و شورای روستا قرار گرفته است تا با حمایت و تعامل مسئولین شهری و استانی بتوانیم این مشکل را هر چه سریعتر مرتفع نماییم. وکیلی در پایان یادآور شد: در این راستا مساعدتهای فرماندار کرج، مدیر کل امور روستایی استان البرز و مدیریت شهری محمدشهر در جهت برآورده شدن امکانات این طرح بسیار حایز اهمیت بوده است.

ميهمان
پاسخ 10/07/1391 - 09:06 داود
با سلام و احترام
بنده در ابتدا از زحمات پایگاه خبری تحلیلی سپیدار آنلاین سپاسگزارم و همچنین از دهدار علی اباد گونه که از زمان حضورش نقطه عطفی در این روستا بوده است . بنده چند پیشنهاد در رابطه با مشکلات روستا دارم . که در ذیل به آن اشاره می کنم .
1. مشکل آب آشامیدنی با طعم بد آن باعث گردیده که اغلب مردم این روستا برای آب آشامیدنی خود از شهرکهای اطراف آب تهیه نمایند .
2.نبود داروخانه و خودپرداز بانک در روستا کاملا محسوس است .
3.نبود مکان بازی و ورزشی باز و مناسب برای کودکان بارها باعث اختلافات و دعواهای خانوادگی در کوچه های تنک و کوچک روستا به دلیل نیاز بچه ها به بازی و نبود فضای بازی گردیده است .
4. بایستی به اهالی روستا به هر نحو آموزش داد و فهماند که کوچه حریم شخصی هیچ کس نیست و متعلق به شهرداری است پس پارک ماشین ، ریختن نخاله ، مصالح ساختمانی و هرگونه سد معبر جرم و از طریق شهرداری و دهداری قابل پی گیری است .
5.اخیرا امر مثبتی برای جدول کشی جویهای خیابان چمران اقدام گرفته اما استفاده از جداول سیمانی غیر استاندارو و غیر سنگی باعث اتلاف بودچه و ترکیدن جداول در فصل یخبندان خواهد بود .
6.نظارت بهداشتی و تعزیراتی بر گران فروشی مغازه ها و نانوایی های روستا الزامیست .
7. در فاصله 15 کیلومتری غرب روستا در محلی به نام حلقه دره مرکز دفن زباله کرج قرارگرفته که علاوه بر ایجاد بود تعفن و ایجاد گازن متان و شیرابه هر از چند گاهی با باد موافق باعث ایجاد بویی بسیار بد در کل منطقه از جمله علی آباد گونه می نماید از مسئولان مرتبط خواستار انتقال هر چه سریعتر این مرکز به خارج از محدوده شهری هستیم .
8.عدم نصب و نظارت کنتورهای برق و گاز سبب استفاده غیر مجاز بعضی از اهالی گردیده واین باعث ظلم به آن دسته از کسانی است که به نحو قانونی اقدام به نصب کنتور و پرداخت قانونی بهای مصرفی برق و گاز می باشد.

موفق باشید و به آرزوی پی گیری

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود